وبلاگ حامیان کارلوس کیروش

کیروش(2): برای موفقیت نمیتوانم جادو کنم نباید تیمهای ملی جزایر ج

کارلوس کی‌روش در ادامه نشست مطبوعاتی‌اش گفت که در آینده‌ای نزدیک با همه مربیان باشگاه‌ها دیدار و گفتگو خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال در ادامه نشست خبری خود اظهار کرد: ما در راستای کار حرفه‌ای که می‌خواهیم انجام دهیم و برای حمایت از تیم ملی بزرگسالان یکی از بزرگترین و بنیادی ترین کارهایمان ارتباط بین تیم ملی و اصحاب رسانه است چرا که معتقدیم یک ارتباط حرفه‌ای و صادقانه باید میان تیم ملی و اصحاب رسانه شامل صحبت کردن صادقانه با هوادارن از طریق رسانه می‌شود.

کی‌روش ادامه داد:

همانطور که ترابیان معرفی کرد از امروز با والی زاده به عنوان مدیا آفیسر تیم ملی همکاری خواهیم کرد و من دوست دارم که شما نیز ارتباطی خوب و حرفه‌ای با والی زاده برقرار کنید چرا که این حق هواداران فوتبال است که از اخبار تیم با خبر باشند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به پیشنهاد والی زاده برای تاسیس سایت مربوط به تیم ملی ادامه داد: اولین پیشنهاد والی زاده این بود که یک سایت رسمی برای تیم ملی درست کنیم تا هواداران و اصحاب رسانه از طریق آن بتوانند از ریز اخبار داخل و خارج زمین مطلع باشند.

کارلوس کی‌روش با اشاره به اینکه یکی از حوزه‌های مهم دیگر در تیم ملی در نظر گرفتن عملکرد بازیکنان مختلف است گفت: ما به عنوان یک کار مهم دیگر عملکرد بازیکنان را زیر نظر خواهیم گرفت. اگر بنا را بر این بگیریم که عملکرد بازیکنان کلید موفقیت تیم ملی است پس باید روی آن تمرکز بیشتری کنیم. بنابراین ما خارج از زمین فوتبال این آمادگی را خواهیم داشت که لابراتواری به نام لابراتوار عملکرد بازیکنان داشته باشیم. در این دپارتمان تمام مسائلی که مربوط به اطلاعات بازیکنان، آمادگی فیزیکی، خصوصیات تکنیکی و تاکتیکی، وضعیت مصدومیت، استعدادیابی و و تمامی حوزه‌های مربوط به بازیکنان را شامل می‌شود.

سرمربی تیم ملی افزود: ما از طریق این دپارتمان ارتباط مستقیمی با دپارتمان خود باشگاه‌ها داریم و هر اتفاق مهمی که برای یک بازیکن بیفتد از جمله دچار مصدومیت شده باشد یا ... را از طریق باشگاه متوجه می‌شویم و وضعیت بازیکن را پیگیری می‌کنیم.

در ادامه نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال کی‌روش با اشاره به لزوم تغییر دیدگاه نسبت به تیم ملی فوتبال گفت: موضوع دیگری که من به فدراسیون پیشنهاد کردم و مورد موافقت کفاشیان قرار گرفت این بود که دیدگاه ما باید نسبت به تیم ملی تغییر کند و این گونه نباشد که تیم‌های ملی مانند جزیره‌هایی جدا از هم باشند. هم تیم ملی بزرگسالان، هم تیم ملی المپیک و هم تیم ملی زیر 20 سال همه باید در چارچوب یک هدف با هم تلاش و همکاری کنند چرا که کار تیمی کلید موفقیت ماست. تمام کادرهای فنی تیم‌های ملی باید برای یک هدف تلاش کنند و از این به بعد شعار ما این خواهد بود «یک تیم، یک هدف، یک رویا».

وی افزود: اگر خواست ما این است که تیم ملی موفق باشد باید بدانیم که یک نفر به تنهایی نمی‌تواند این کار بزرگ را انجام دهد و ما راه جادویی نداریم که بتوانیم از طریق آن این موفقیت را یک شبه طی کنیم. به همین دلیل است که ما کشور را به چند منطقه تقسیم کرده‌ایم و دپارتمان‌های استانی را مشخص می‌کنیم. اما در پایان مهمترین فاکتور رابطه ما با باشگاه‌ها، مربیان و مسئولان آنها خواهد بود.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک با تمام سرمربیهای باشگاه‌ها صحبت خواهد کرد گفت: تنها راه موفقیت ما این است که یک ایده مشترک داشته باشیم و یک کار بزرگ را انجام دهیم و اگر این تعامل با باشگاه‌ها نباشد نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. ولی باید این عذرخواهی را از همه مربیان تیم‌های باشگاهی داشته باشم که نتوانستم در این مدت با آنها جلسه‌ای برگزار کنم چرا که ما زمان کمی برای آماده سازی تیم ملی جهت دیدار با تیم‌های مالدیو و عراق داریم و این نکته را هم باید توجه داشته باشیم که بازی‌های لیگ رو به پایان است و اولویت‌ اول ما انتخاب بازیکنان تیم ملی است. بنابراین من اعلام می‌کنم که هدف اصلی من برقراری ارتباط با مربیان تیم‌های باشگاهی است اما متاسفانه در این مدت فرصت صحبت با آنها را پیدا نکردم. با این حال در آینده‌ای نزدیک صد در صد با همه آنها چه از طریق تلفن و از چه راه‌های دیگر در ارتباط خواهم بود.

کی‌روش در ادامه با اشاره به اینکه پیغامی برای بازیکنان دارد گفت: پیغام من به بازیکنان این است که من و کادر فنی تیم ملی تا جایی که می‌توانستیم حرفه‌ای کار کردیم و سعی کردیم اکثر آنها را در بازیهایشان زیر نظر بگیریم و می‌دانیم که همه آنها رویای حضور در تیم ملی را دارند. اما تلاش ما این است که منصفانه ترین تصمیم را بگیریم و در حالی که این پیغام را از اینجا می‌گویم در آینده هم یک پیغام برای هواداران فوتبال خواهم داشت.

کارلوس کی‌روش با اشاره به دیدار تیم‌های ایران و کره جنوبی در جام ملتهای آسیا هم گفت: من پس از آن بازی، اشکهای بازیکنان ایران را دیدم و تحت تاثیر احساسات آنها قرار گرفتم. این نشان می‌دهد که آنها چقدر تیم ملی خود را دوست دارند و برای آن از جان و دل تلاش می‌کنند.



نوشته شده توسط حامی در پنج شنبه 90/2/8 ساعت 3:41 عصر | لینک ثابت | نظر
صفحه نخست
آرشیو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ


حامی

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز