وبلاگ حامیان کارلوس کیروش

معرفی کارنامه دن گاسپار، کمک کارلوس کیروش

 

سایت گل – دن گاسپار با چالش جدیدی روبروست: تیم ملی ایران.

گاسپار گفته به همکار همیشگی‌اش، کارلوس کیروش در تیم ملی ایران خواهد پیوست. او کمک‌مربی ایران می‌شود و مربی‌گری دروازه‌بان‌ها را به عهده خواهد داشت. کیروش روز دوشنبه به عنوان مربی تیم ملی برگزیده شد.

این کمک‌مربی سابق مترواستارز روز سه‌شنبه انتصاب خود را پذیرفت.

این مربی سابق دانشگاه هارتفورد در تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2010، اسپورتینگ لیبسون، گرامپوس ایت ژاپن، تیم ملی آفریقای جنوبی و مترواستارز با کیروش همکار بود.

او اخیرا از پست خود در دانشگاه هارتفورد استعفا داد. او در این تیم 36 برد، 46 مساوی و 21 باخت کسب کرد.

پاتریشیا مایسر، رییس بخش ورزش و دستیار ویژه رییس دانشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دن نقشی کلیدی در شهرت یافتن تیم مردان هارتفورد در این دانشگاه داشت. رهبری و تعهد او در پیشبرد تیم مردان هارتفورد را به راحتی نمی‌توان جایگزین کرد. امیدواریم که گاسپار در تیم بعدی خود موفق باشد.

کیروش و گاسپار در تیم ملی پرتغال در جریان دیدارهای مقدماتی جام جهانی 1994 همکار بودند. گاسپار همچنین با فلیپه اسکولاری، مربی دیگر تیم پرتغال همکاری کرد.

گاسپار و کیروش پروژه 2010 را با هم نوشتند. این برنامه‌ای برای فوتبال آمریکا بود که در آن چالش‌های پیش روی آمریکا برای فتح جام جهانی 2010 توضیح داده شده بود.

گاسپار مربی دروازه‌بان‌های بنفیکا و پورتو هم بوده. او مربی ویتور بایا بود که در سال 2004 بهترین دروازه‌بان یوفا شناخته شد.

گاسپار همچنین مالک و مدیر آکادمی دروازه‌بانی ستارگان و مدرسه فوتبال ایالت کانتیکات است.



نوشته شده توسط حامی در شنبه 90/1/20 ساعت 4:20 عصر | لینک ثابت | نظر
صفحه نخست
آرشیو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ


حامی

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز