وبلاگ حامیان کارلوس کیروش

کفاشیان: بهترین شرایط را فراهم میکنیم؛ کوئیروش موفق میشود

رئیس فدراسیون فوتبال پس از عقد قرارداد با کوئیروش گفت: فکر می‌کنم با حمایت‌هایی که دولت و سازمان تربیت بدنی انجام می‌دهند به موفقیت‌های خوبی برسیم.

علی کفاشیان پس از امضای قرارداد با کارلوس کوئیروش سرمربی پرتغالی تیم ملی، اظهار داشت: توافقات نهایی را پیش از این انجام داده‌ایم و تنها امضای قرارداد مانده بود که امروز انجام شد. قرارداد وی تا پایان جام جهانی برزیل و مبلغ آن با توافق طرفین محرمانه خواهد بود.

وی در مورد کوئیروش گفت: زمانی که مربی خوب و سطح بالایی برای تیم ملی انتخاب می‌شود حتما باید هزینه زیادی انجام شود و فکر می‌کنم با حمایت‌هایی که دولت و سازمان تربیت بدنی انجام می‌دهند به موفقیت‌های خوبی برسیم.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که چرا قرارداد این مربی در سازمان تربیت بدنی امضا شد، گفت: این یک عرف بوده که سرمربی برای هدایت تیم ملی انتخاب می‌شود یک جلسه معارفه در سازمان تربیت بدنی برگزار شود. امروز هم این مربی پرتغالی دیداری با علی سعیدلو داشت و رئیس سازمان تربیت بدنی توصیه‌هایی را به کوئیروش داشت که خواسته‌های مردم در مورد فوتبال عملی شود

وی در مورد بندهای قرارداد کوئیروش گفت: این مربی در تیم‌های امید و جوانان و رده‌های پایه نظارت خواهد داشت و انتخاب مربیان این تیم‌ها با هماهنگی او خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا او در ابتدا هدایت تیم ملی را قبول نکرد، گفت: مربیانی که در سطح بالا قرار دارند پیشنهاد زیادی به آنها می‌شود و این مورد هم طبیعی بود اما یکسری مشکلاتی برایش پیش آمده بود و نتوانست در آن زمان هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد. با رایزنی‌هایی که انجام دادیم مشکلات این مربی برطرف شد و به ایران آمد.

کفاشیان با اشاره به قرارداد دستیاران کوئیروش عنوان کرد: دستیاران او به طور جداگانه قرارداد خواهند داشت و هیچ ارتباطی با قرارداد این مربی ندارد.

وی در مورد پرونده مربوط به بحث دوپینگ این مربی پرتغالی در فیفا گفت: این مشکل حل شد و می‌تواند به کار خود ادامه دهد.

کفاشیان در مورد انتخاب دستیاران ایرانی گفت: علیرضا منصوریان به عنوان دستیار ایرانی به کوئیروش معرفی شده تا اطلاعات لازم را در مورد فوتبال ایران به او بدهد.

وی درباره صحبت‌های انجام شده با کوئیروش عنوان کرد: با وی صحبت و تمام مسائل را مطرح کردیم. به او گفتیم که در بازی‌های آسیایی و در رشته‌های مختلف موفق بودیم و نسبت به فوتبال حساسیت‌هایی وجود دارد و نتوانستیم خواسته‌ها را برآورده کنیم و به دنبال یک گزینه خوب برای تیم ملی بودیم.

کفاشیان ادامه داد:‌ گزینه اول تمام مسئولان فدراسیون کوئیروش است و همه با حضور وی موافق بودند. اگر گزینه‌های دیگری هم مطرح شد، به علت این بود که احتمال داشت با کوئیروش به توافق نرسیم.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: سرمربی پرتغالی در اولین حضورش دلایلی آورد و این موضوع را نپذیرفت اما ما که می‌دانستیم او نیز برای بازگشت تمایل دارد و "نه "ی قوی به فدراسیون نگفته بار دیگر با وی مذاکراتی انجام دادیم.

کفاشیان افزود: در خصوص مبلغ قرارداد دو طرف تصمیم گرفتند تا این موضوع مطرح نشود و مطمئن باشید هیچ مشکلی در بابت قرارداد و پرداخت وجود ندارد.

کفاشیان درباره برآورده کردن خواسته‌های کوئیروش تصریح کرد: ما برای مربیان گذشته نیز تمام خواسته‌های آنها را برآورده می‌کردیم البته طبیعی است که از 10 مورد مسائل مطرح شده این مربی دو سه مورد با مشکل روبرو شود اما تصمیم داریم همانند گذشته بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم. تصمیم داریم با تیم‌های بزرگ همانند برزیل بازی کنیم و آنها را به ایران بیاوریم همچنین اردوهای تدارکاتی در کشورهای مختلف برگزار کنیم.

وی درباره اینکه کوئیروش قول صعود به جام جهانی و یا صعود به المپیک را داده است، خاطرنشان کرد: هیچ شخصی نمی‌تواند قول بدهد. کوئیروش بر تمام رده‌های سنی نظارت دارد و بر تیم امید نیز نظارت ویژه خواهد داشت. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم بهترین شرایط را برای تیم‌های ملی فراهم کنیم.



نوشته شده توسط حامی در چهارشنبه 90/1/17 ساعت 10:36 صبح | لینک ثابت | نظر
صفحه نخست
آرشیو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ


حامی

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز