وبلاگ حامیان کارلوس کیروش

احتمالا پس از پایان لیگ اولین اردوی تیم ملی برگزار میشود /سه ماه

عباس ترابیان گفت: مگر کیروش مربی پروازی است که بخواهد از ایران برود.

سرپرست تیم ملی فوتبال  درباره برنامه‌های پیش روی تیم ملی پس از انتخاب کارلوس کیروش اظهار کرد: واقعیت این است که برنامه‌های ما آنقدر فشرده است که من در 48 ساعت گذشته کمتر از شش ساعت خوابیده‌ام و از زمانی که کیروش وارد ایران شده همینطور پشت سر هم برنامه‌های مربوط به قرارداد را انجام می‌دادیم.

وی ادامه داد: قرار است امروز جلسه‌ای را در آکادمی فوتبال برگزار کنیم و موارد فنی را به طور دقیق‌تر با کیروش بررسی کنیم. همچنین ما فیلمی از بازیهای قبلی تیم ملی تهیه کردیم و قرار است کیروش با دیدن آنها برای آینده تیم ملی برنامه ریزی کند.

ترابیان در پاسخ به این سوال که پیش از دیدار تیم ملی با مالدیو در مقدماتی جام جهانی 2014 چه برنامه‌هایی در دستور کار تیم ملی خواهد بود، گفت: فعلا برنامه خاصی در دستور کار نداریم. اما امکان دارد پس از پایان لیگ یک اردو را با حضور همه بازیکنان برگزار کنیم و یکی دو بازی تدارکاتی هم برای تیم ملی در نظر خواهیم گرفت.

سرپرست تیم ملی درپاسخ به این سوال که کارلوس کیروش تا چه زمانی در ایران خواهد بود؟ گفت: کیروش دیگر در ایران است و قرار نیست که برود. من سه ماه زحمت کشیدم که مربی‌ای به ایران بیاید که همینجا بماند. مگر کیروش مربی پروازی است که بخواهد از ایران بود.



نوشته شده توسط حامی در چهارشنبه 90/1/17 ساعت 10:34 صبح | لینک ثابت | نظر
صفحه نخست
آرشیو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ


حامی

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز