وبلاگ حامیان کارلوس کیروش

بابازاده: کیروش گفت به دو مربی گلرها نیاز دارد

مربی دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال گفت: کی‌روش گفت در تیم ملی نیاز به دو مربی دروزاه‌بان‌هاست.

حمید بابازاده  در مورد حضورش در تیم ملی درحالی که گفته می شود دن گاسپار مربی دروازه بان های این تیم به شمار می رود، اظهار داشت: در صحبت هایی که با کی‌روش داشتم، به من گفت که ما برای تمرین برای گلرها نیاز به دو مربی داریم و به همین دلیل از تو خواسته ایم که کمک کنی. من هم پس از صحبت های اولیه قبول کردم در خدمت تیم ملی باشم.

وی در ادامه در خصوص دلیل دعوت از محمد باقر صادقی درحالی که در لیگ برتر بازی انجام نداده، عنوان کرد: می خواهیم در تیم ملی کار جدیدی انجام دهیم. در لیست فعلی حدود 5،6 گلر زیر 23 سال را داریم. 3 دروازه بان هم در تیم امید هستند و این بازیکنان می توانند آینده دروازه فوتبال ایران را تضمین کنند. اگر آموزش صحیح به آنها داده شود و بتوانیم آنها را تربیت کنیم بعد از سال ها می توانیم پشتوانه های خوبی در این پست داشته باشیم.

بابازاده تاکید کرد: در آینده قصد داریم به غیر از حضور دروازه بان ها در اردوهای تیم ملی اردوهای جداگانه ای هم برای گلرها در نظر بگیریم تا کار اختصاصی بیشتری با آنها صورت گیرد. همچنین می خواهیم در هر اردو بازیکنان زیر 23 را دعوت کنیم تا از بین آنها بهترین ها را انتخاب کنیم. به همین دلیل در اردوی دوم از صادقی دعوت شده و در اردوهای بعدی نفرات دیگری دعوت می شود.

وی در مورد دعوت از دروازه بان های با تجربه لیگ برتر خاطر نشان کرد: می خواهیم از گلرهای با تجربه لیگ برتر در تیم ملی استفاده کنیم. می خواهیم با رفع یکسری ایرادات در آینده ای نزدیک 3 یا 4 دروازه بان شماره یک داشته باشیم. هدف اصلی ما آمادگی دروازه بان ها نیست بلکه تربیت آنهاست.



نوشته شده توسط حامی در شنبه 90/3/7 ساعت 8:41 عصر | لینک ثابت | نظر
صفحه نخست
آرشیو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ


حامی

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز