وبلاگ حامیان کارلوس کیروش

رایزنی برای دیدار تیمهای فوتبال ایران و آلمان ادامه دارد/ دنبال

سفیر آلمان در ایران با ابراز علاقمندی کشورش جهت برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی فوتبال دو کشور گفت: رایزنی‌ها در این زمینه ادامه دارد و امیدوار هستم هرچه زودتر این مذاکرات به نتیجه برسد.

"برند اربل"  در خصوص پیشنهاد برگزاری دیدار دوستانه بین تیم های ملی فوتبال ایران و آلمان که در سفر مهرماه سال گذشته جمعی از نمایندگان مجلس آلمان به ایران و دیدار با نمایندگان مجلس ایران و دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان مطرح شد گفت: این مذاکرات همچنان ادامه دارد و مقامات فوتبال آلمان در حال بررسی این پیشنهاد هستند.

سفیر آلمان در ایران با ابراز تمایل از برگزاری دیدار دوستانه فوتبال در سطح تیم های ملی دو کشور اظهار داشت : این امر نیاز به هماهنگی های خاصی دارد و هنوز زمان مشخصی برای برگزاری این مسابقه مشخص نشده است.

اربل در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر این مذاکرات به نتیجه برسد تا تیم های ملی فوتبال دو کشور برای سومین بار در تاریخ دو کشور با یکدیگر روبرو شوند که این مسابقه می تواند برای هر دو کشور جذاب و دیدنی باشد.

وی همچنین به حضور یورگن گده به عنوان مربی در تیم استقلال اشاره کرد و اظهار داشت : خوشحالم که یک مربی آلمانی در فوتبال ایران حضور دارد و در کنار یک تیم پرطرفدار فصل موفقی را در ایران سپری کرده است.



نوشته شده توسط حامی در چهارشنبه 90/2/28 ساعت 10:48 عصر | لینک ثابت | نظر
صفحه نخست
آرشیو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ


حامی

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز