وبلاگ حامیان کارلوس کیروش

ترابیان خبر داد پیشنهاد "فراخوان دوستداران تیم ملی" از سوی کیروش

رییس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال از لغو بازی دوستانه تیم‌های امید ایران و کویت خبر داد.

عباس ترابیان گفت: دیدار تداکاتی تیم فوتبال امید ایران و کویت با نظر کارلوس کی‌روش لغو شد؛ به این دلیل که طبق پیش‌بینی‌ها در زمان حضور تیم ایران در کویت دمای هوای این کشور 48 درجه سانتیگراد است و کی‌روش معتقد است حرارت زیاد هوا توان بازیکنان ما را می‌گیرد. اگر بخواهیم تمرینی بگذاریم باید در ساعات 10 یا 11 شب زیر نور باشد. ضمن اینکه هوای کویت شباهتی هم با هوای اربیل عراق (محل برگزاری دیدار تیم‌های امید ایران و عراق) ندارد.

وی گفت: ممکن است به منظور در نظر گرفتن جایگزینی برای این مسابقه، دیداری بین تیم‌های بزرگسالان کشورمان و تیم امید برگزار شود که کی‌روش اسم این مسابقه را "فراخوان دوستداران تیم ملی" می‌نامد. با این حساب تنها بازی تدارکاتی خارجی تیم امید در تاریخ اول جون با تیم اوکراین خواهد بود که بعد از آن ملی‌پوشان به ایران برمی‌گردند و کم‌کم آماده می‌شود تا به اربیل عراق سفر کرده تا 19 جون برابر تیم عراق بازی کند.

رییس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون با تکذیب حضور «ریکی هربرت» در تیم ملی جوانان، گفت: این خبر یک دروغ محض است. کارلوس کی‌روش که ناظر بر تیم جوانان است همیشه تاکید دارد که از مربیان ایرانی به ویژه مربیان جوان ایرانی برای هدایت تیم‌های ملی استفاده شود تا در این مسوولیت‌ها تربیت شوند. اگر قرار بر حضور مربی خارجی در تیم جوانان بود همین فلمینگ دانمارکی که در ایران فعالیت داشت گزینه مناسب‌تری بود؛ به هر حال او مدتی در فوتبال ما کار کرده و شناخت بیشتری نسبت به مربیان خارجی دیگر داشت.

ترابیان در پاسخ به این سوال که آیا میک‌مک درموت از سوی کی‌روش به عنوان مربی بدنساز تیم امید منصوب شده است، خاطرنشان کرد: همه مربیان خارجی که در کنار کی‌روش هستند به تیم‌های ملی ما کمک می‌کنند. بحث مک‌درموت یا شخص دیگری نیست. حتی آنتونی سیموئز و دن‌گاسپار هم به این تیم‌ها کمک می‌کنند. تمام برنامه‌ریزی‌ها با نظر کی‌روش صورت می‌گیرد و بحث مسوولیت مستقیم داشتن یا نداشتن نیست.



نوشته شده توسط حامی در شنبه 90/2/24 ساعت 10:52 عصر | لینک ثابت | نظر
صفحه نخست
آرشیو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ


حامی

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز