وبلاگ حامیان کارلوس کیروش

اولین تمرین تیم ملی فوتبال با کیروش دوم خرداد برگزار میشود

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان سرپرست موقت تیم ملی بزرگسالان گفت: برنامه های دو دوره کمپ تیم های ملی از سوی سرمربی اعلام شده که در اولین دوره، ملی پوشان به مدت 4 روز از روز دوشنبه دوم خرداد تمرینات خود را پیگیری می کنند.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی در اردوی دوم که از روز سه شنبه دهم خرداد آغاز می شود و تا 12 خرداد به طول می انجامد، برنامه های تمرینی خود را انجام داده و پس از استراحت یک روزه در سیزدهم خرداد، از 14 خرداد به مدت دو روز در کمپ تیم های ملی تمرینات خود را زیر نظر کارلوس کی‌روش پیگیری می کنند.

ترابیان در ادامه در خصوص دیدار با ماداگاسکار گفت: پس از برگزاری اردوهای فوق و طبق برنامه ای که از سوی سرمربی تیم ملی تا قبل از این بازی اعلام خواهد شد، مجددا در اردوی تدارکاتی حاضر می شوند. دیدار دوستانه تیم ملی ایران و ماداگاسکار 27 خرداد برگزار می شود که برنامه تمرینی این دیدار متعاقبا اعلام می شود. همچنین در روز اول مرداد ملی پوشان در تهران با تیم ملی مالدیو به رقابت می پردازند و ششم مرداد برای انجام بازی برگشت به کشور مالدیو می روند که برنامه اردوهای فوق متعاقبا اعلام می شود.



نوشته شده توسط حامی در پنج شنبه 90/2/15 ساعت 2:36 عصر | لینک ثابت | نظر
صفحه نخست
آرشیو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ


حامی

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز