وبلاگ حامیان کارلوس کیروش

شایعه اخراج کیروش از استخر هتل المپیک تکذیب شد

صدیقی در این باره گفت: مسئولین هتل المپیک که پذیرای کی‌روش و دستیارانش هستند به صورت بسیار عالی کمال همکاری با فدراسیون فوتبال دارند و برای آسایش سرمربی تیم ملی و دستیارانش در پذیرایی از آنها همه اقدامات لازم را انجام دادند. حتی باید این را بگویم که میوه و مینی بار کادر فنی تیم ملی به حساب هتل برای آسایش بیشتر کارلوس کی روش و دستیارانش فراهم شده است. بارها شده که هر چه کی روش و دستیارانش از هتل خواسته اند از جمله وسایل و حتی مبل اضافه برای او و دستیارانش فراهم شده است

صدیقی ادامه داد: متاسفانه خبری که درباره اخراج کی روش از استخر هتل و حتی از هتل منتشر شده کاملا کذب و نادرست است و ای کاش واقعیت منتشر می شد. چرا که ماجرا از این قرار بوده ساعت کار استخر هتل المپیک از 14 تا 23 است. کی روش و دستیارانش ساعت صبح را می خواستند و این مستلزم این بود که برای استخر ، سونا و جکوزی پرسنل نجات غریق ساعت صبح هم که استخر تعطیل بوده به هتل المپیک بیایند. حتی هتل المپیک برای پرسنل نجات غریق حقوق اضافه هم در نظر گرفته بود و به گفته مدیر هتل المپیک همه این اقدامات برای حفظ آبروی ایران و مهمان نوازی انجام شده است، اما پس از یک هفته پرسنل نجات غریق اعلام می کند که به دلیل فشردگی برنامه ها و خستگی صبح و بعدازظهر تا شب نمی تواند در نوبت صبح در استخر حاضر شوند به همین دلیل ما از طریق دبیرکل فدراسیون و مترجم این نکته را به کی روش و دستیارانش اعلام کردیم تا فقط در نوبت بعدازظهر تا شب بتوانند از استخر استفاده کنند.

رئیس کمیته تشریفات با اشاره به این اتفاق گفت: البته کادر فنی تیم ملی هم شنا را در نوبت بعدازظهر را قبول کرده بودند ، اما یک روز صبح که نظافتچی برای نظافت در استخر را باز کرده، کادر فنی احساس کرده که استخر در نوبت صبح باز است و وارد استخر شده اند و مدیریت هتل به دلیل نبود نجات غریق اجازه ندادند که شنای آنها در استخر ادامه پیدا کند و این اتفاق به این دلیل بوده که اگر خدای ناکرده یکی از کادر فنی تیم دچار گرفتگی پا و یا اتفاق پیش بینی نشده ای شود، آن وقت آبروی کشور از همه لحاظ به خطر می افتد تا مطمئنا بازخورد خوبی برای کشور نخواهد داشت.

صدیقی در پایان گفت: دلیل اینکه اجازه داده نشده تا کادر فنی تیم ملی از استخر هتل استفاده کنند تنها نبود نجات غریق بوده است وگرنه مدیریت هتل همه همکاریهای لازم را با فدراسیون فوتبال در این زمینه دارد.



نوشته شده توسط حامی در یکشنبه 90/2/4 ساعت 11:53 عصر | لینک ثابت | نظر
صفحه نخست
آرشیو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ


حامی

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز