وبلاگ حامیان کارلوس کیروش

فدراسیون گزینههای سرمربیگری تیم فوتبال امید را به کیروش معرفی کر

فدراسیون فوتبال کشورمان با هدف انتخاب گزینه مناسب برای هدایت تیم فوتبال امید کشورمان گروهی از مربیان واجد شرایط را به کارلوس کیروش معرفی کرد.

مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اعلام این خبر افزود: از آنجایی که هماهنگی سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان با سرمربی تیم ملی بزرگسالان به عنوان مدیر فنی تیم های ملی کشور از اولویت های ما بوده است به دنبال این هستیم که سرمربی تیم امید را با هماهنگی کارلوس کی‌روش معرفی کنیم.

وی در ادامه افزود: در همین رابطه تعدادی از مربیان واجد شرایط که سابقه فعالیت در تیم های پایه و فوتبال کشورمان را داشته اند به سرمربی پرتغالی تیم ملی معرفی کرده ایم تا از میان آنها گزینه مناسب را انتخاب کنند و در گزینش سرمربی تیم امید با ما همراهی داشته باشند.

علی اصغر مدیر روستا، علیرضا منصوریان، حمید علیدوستی و ... از مربیانی هستند که فدراسیون فوتبال به سرمربی تیم ملی معرفی کرده است تا کارنامه آنها توسط این مربی پرتغالی بررسی شود.

تیم فوتبال امید کشورمان که خود را برای حضور در مرحله پلی آف رقابتهای مقدماتی المپیک لندن آماده می کند، هنوز سرمربی ندارد و باید روز 29 خرداد به مصاف تیم فوتبال امید عراق برود



نوشته شده توسط حامی در پنج شنبه 90/2/1 ساعت 1:37 عصر | لینک ثابت | نظر
صفحه نخست
آرشیو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ


حامی

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز