وبلاگ حامیان کارلوس کیروش

هافبک تیم ملی فوتبال با ابراز خوشحالی از حضور کیروش در ایران گفت

هافبک تیم ملی فوتبال با ابراز خوشحالی از حضور کیروش در ایران گفت: همه می‌دانند که قهرمانی منچستریونایتد در اروپا نتیجه کار این مربی بود.

وی درباره حضور کیروش به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار داشت: من 4 سال در انگلیس حضور داشتم و زمانی که کیروش مربی منچستر بود مقابل این تیم بازی کردم. در انگلیس همه می‌دانند قهرمانی منچستر در اروپا نتیجه کار این مربی بود.

تیموریان با بیان اینکه فرگوسن کار خاصی انجام نمی‌دهد تأکید کرد: تمام مسائل از جمله تمرینات، تاکتیک‌ها، سازماندهی و موارد مربوط به آماده‌سازی تیم زیرنظر کیروش انجام می‌شد و فرگوسن تنها در روز مسابقه به عنوان سرمربی امور را زیرنظر داشت.

هافبک تیم ملی یادآور شد: فرگوسن بارها در مصاحبه‌های خود گفته است کیروش بهترین دستیار تاریخ مربیگری من بوده است. این موضوعی است که همه در انگلیس می‌دانند.

تیموریان خاطرنشان کرد: وقتی شنیدم کیروش با تیم ملی ایران قرارداد بسته، باورم نمی‌شد تا اینکه در تلویزیون این موضوع را دیدم. او واقعا مربی بزرگی است و خوشحالم که به ایران آمده است.

بازیکن تیم تراکتورسازی ادامه داد: همه باید به این مربی کمک کنیم. حالا که فدراسیون فوتبال کیروش را به ایران آ‌ورده باید دست به دست هم دهیم تا شاهد موفقیت تیم ملی باشیم.

تیموریان در پایان عنوان کرد: در صورتی که همه کمک کنیم این مربی پرتغالی می‌تواند فوتبال ایران را متحول کند و ما را به جایگاه واقعی‌مان برساند.



نوشته شده توسط حامی در شنبه 90/1/20 ساعت 4:48 عصر | لینک ثابت | نظر
صفحه نخست
آرشیو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ


حامی

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز