وبلاگ حامیان کارلوس کیروش

ساکت: کروش میتواند غول خفته آسیا را بیدار کند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: شخصیت و دانش کی‌روش و همکارانش به علاوه افتخارات زیادی که در کارنامه این سرمربی سرشناس وجود دارد می‌تواند فوتبال ایران را به عنوان غول خفته آسیا بیدار کند. 

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ساکت در مورد انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق گفت: هر چند برای سربلندی فوتبال‌مان به ابزارها و ارکان متعددی نیازمندیم اما با حضور کی‌روش رکن اصلی تحقق این موفقیت انجام شد که می‌تواند رخداد مبارکی برای فوتبال ایران باشد.

وی افزود: برای تکمیل پازل موفقیت تیم ملی به موارد مختلفی مانند وجود یک مربی بزرگ، زیر ساخت‌ها و امکانات، برنامه‌‍ریزی مناسب لیگ، تعامل باشگاه‌ها با سرمربی تیم ملی و بالعکس و سیستم منسجم در مدیریت و مدیریت اداری تیم ملی نیازمندیم که با حضور کی‌روش بخش اصلی این پازل شکل گرفت اما نباید از قسمت‌های دیگر غافل شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اضافه کرد: شخصیت و دانش کی‌روش و همکارانش به علاوه افتخارات زیادی که در کارنامه این سرمربی سرشناس وجود دارد می‌تواند فوتبال ایران را به عنوان غول خفته آسیا بیدار کند و غرور و سربلندی را در این رشته پرطرفدار به ایرانیان هدیه کند. فرصتی که با حضور کارلوس کی‌روش در ایران برای پیشرفت و توسعه فوتبال کشورمان ایجاد شده شاید دیگر تا سال‌های آتی به دست نیاید.

وی خاطرنشان کرد: همه اینها به شرطی است که همانطور که برای آوردن یک مربی بزرگ نامدار یک عزم ملی و یک تلاش همه جانبه از سوی دستگاه‌های ذیربط و رسانه ها صورت پذیرفت این عزم در سطوح دیگر برای موفقیت تیم ملی ادامه داشته باشد و بتوانیم خواسته‌ها و امکانات مورد نیاز کادر فنی را بر آورده کنیم.

ساکت از همه رسانه‌ها که سهم انکارناپذیری در تحولات و پیشرفت فوتبال داشته‌اند درخواست کرد با حمایت‌های منطقی اجازه ندهند تا سرنوشت این کادر فنی به چند نتیجه گره خورده شود و افزود: هدف اصلی همه رسیدن به جام جهانی برزیل است که این خواسته از عهده کی‌‎روش به همراه بازیکنان توانمندی که داریم بر می‌آید به شرط آنکه آرامش و تمرکز را از آنان نگیریم.

وی در ادامه با طعنه به برنامه‌ای 90 تاکید کرد: رسانه‌ها باید چهره مناسبی از فوتبال کشورمان را برای کی‌روش و کادر فنی جدید ترسیم کنند نه اینکه از وی برای حضور در یک برنامه تلویزیونی دعوت کنیم و از ناخن انداختن برای آزمایش دوپینگ و دیگر مسائل سخیف اینچنینی سخن به میان آوریم.

مدیرعامل باشگاه‌سپاهان در مورد دیدار با مس کرمان اظهار داشت: مس افتخار مردم کرمان است که در سال‌های اخیر توانسته با مدیریت مطلوب خود به سرعت در فوتبال ایران به یک مدعی دائمی تبدیل شود. به ویژه اینکه این تیم در سومین سال حضور خود در لیگ برتر موفق به کسب سهمیه آسیایی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا شد که این مسئله بزرگی و عظمت این باشگاه محبوب کرمانی را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد : بازی مس و سپاهان با توجه به اینکه دو تیم از کادر فنی و بازیکنان شایسته‌ای سود می‌برند، قطعا دیدار جذاب و زیبایی خواهد بود و خوشحالم فردا در کنار مردم کرمان خواهیم بود.

ساکت در پایان گفت: سپاهان در رقابت‌‎های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر دیدارهای حساسی را پیش رو دارد که بازیکنان باید با فراموشی پیروزی‌های اخیر و بدون هیچ غروری با همه قوا از میادین پیش رو با کسب حداکثر امتیاز سربلند بیرون آیند.



نوشته شده توسط حامی در شنبه 90/1/20 ساعت 4:31 عصر | لینک ثابت | نظر
صفحه نخست
آرشیو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ


حامی

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز